you talking to me?

närvaron den här månaden är ju verkligen inte okej. och jag planerar att minska den ytterligare de två nästkommande dagarna. men vad ska man göra? jag har varit sjuk i 2 veckor, imorgon är det omprovsdag och på tisdag enbart en lektion: svenska.

eftersom jag har varit sjuk i 2 veckor har jag ingen aning om vilken tid mitt omprov inträffar, schemat liggor visserligen på schoolsoft men jag kan inte öppna dokumentet eftersom filformatet är okänt för min dator (och 98% av övriga elevers). Men har man idioter till lärare så har man.

Nu skulle jag ju i och för sig kunna fråga en klasskamrat, men i och med att jag inte varit i skolan på 2 veckor har jag inte  haft tillgång till några skolböcker och har således inte heller pluggat till denna omprövning. så varför ödsla tid på att åka till karlberg när utgången blir densamma om jag stannar hemma? Bortsett från det där med närvaron förstås...

Och angående tisdagens lektion... mitt IG i svenska är redan ett faktum, så ännu en gång: varför ödsla tid på en svenskalektion när jag ändå inte har någon möjlighet att få godkänt i ämnet? håller tummarna för att CSN inte jävlas med mig den här månaden...

Kommentarer
Postat av: Ida

låter som att du har tid att hälsa på mig på mitt jobb en sväng :)

2008-05-18 @ 22:21:28
Postat av: master

oh ja visst har jag det! men jag har inte comviq kompis längre så vi måste kommunicera utan sms haha...

2008-05-19 @ 14:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0