the boy ain't mine

Om inte morgondagen(kvällen) blir lyckad tänker jag gå i ide, kanske inte hela sommaren men åtminstone denna månad ut.
Nu ska jag plöja igenom några avsnitt (slutar oftast med hela säsonger) av ännu en utav mina otaliga serier jag sysselsatt mig med på senaste. Sailor Moon, Life, Gossip Girl, Cashmere Mafia, New Amsterdam, Supernatural, Californication, Secret Diary of a Callgirl och så vidare i all oändlighet. Det finns inget slut på dessa satans påfund. Inget mig emot dagar som denna dock.

Kommentarer
Postat av: Ida

men det vart väl rätt lyckat? :) jag hade iaf kul!

2008-05-17 @ 09:39:58
URL: http://idacanhaz.blogg.se/
Postat av: Ellen

2008-05-19 @ 14:29:52
Postat av: master

jo jag hade också kul, så än är jag inte ute ur leken hehe och i helgen är det ju leninbobs och firrens kalas(hnikov höhö) och det vill man ju inte gå miste om

2008-05-19 @ 14:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0