flippar ur

jag är så jävla dum i huvudeeeeeeeeeeet! på mindre än 2 veckor har jag tappat bort:
min sprillans nya mobil
busskortet
2 bankkort
mitt id
500 kr i kontanter
icakortet
en nyinköpt kortisonsalva (hehe)
min enda jacka
en strumpa
MINA FUCKING JÄVLA NYCKLAR!!!!!! perfekt timing, verkligen

får ju hoppas det inte blir någon fortsättning på denna historia. mer än att jag får allt åter vill säga.
något jag fått utan att vilja ha det däremot är dessa satans envisa blåmärken, HUR LYCKAS JAG? speciellt hakan, knäna, och lårfanskapen (som vanligt) ser ut att ha fått en eller två omgångar för mycket. liksom... hakan? vafan gjorde jag igår egentligen? hade ju underlättat avsevärt om jag kom ihåg det, gällande den första delen av inlägget.

men som sagt... timingen, den kunde fan inte ha varit sämre. är ensam hemma, utan nycklar hem, utan busskort, utan pengar, utan icakort, utan id, utan mobil, utan jacka... om jag överlever det här ska jag fan aldrig supa igen, någonsin!! (enda anledningen till att jag säger detta är för att jag med all säkerhet kommer vara död innan veckan är slut)


nu ska jag gå och flippa ur nånstans, i sällskap av mina trogna bundsförvanter fet ångest, desperation, hysteri samt skrik och panik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0