sunrise... sunset

varför ska alla serier ha uppehåll i typ ett halvår? eller ännu värre, lägga ner helt? nu har jag ju sett alla avsnitt som finns att se, vad ska jag nu kolla på? och kom inte och säg att jag inte borde ligga inne och kolla på serier nu när sommaren är på intåg, ja vi i sverige måste ju ta tillvara på de få soltimmar vi får det vet du väl? well screw det säger jag bara, jag tar till vara på varje dag, så som JAG vill ta till vara på den, vare sig det är sol eller ej

för övrigt kommer jag och solen inte så bra överens, mer än vid solnedgångarna förstås. fast då njuter nog jag mer än solen. hoppas jag i alla fall. lite skadeglädje ska man väl ändå få ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0