what a great day to stay indoor

har rensat bland gamla papper... väldigt underskattad sysselsättningen måste jag säga. en fördel är ju förstås om man inte gör det mer än kanske 1 gång per år, för att behålla spänningen liksom. hur som helst hittade jag en och annan underhållande text medan jag höll på, som jag tänkte dela med mig av här.

Jag ligger under täcket och spottar ur mig fula ord,
samtidigt som jag föreställer mig dig vid ett bord.
Jag bjuder i drömmen upp till vals,
samtidigt som jag trär snaran runt din hals
och drar åt riktigt jävla hårt.
Du är nu död,
men jag fortsätter dansa med dig med samma glöd.
Efter det åker motorsågen fram,
och du radas upp i åtta blodiga högar
mitt framför ögonen på ett lamm
(hahah, que???)
Jag häller en dunk med bensin över dig
tänder eld och låter dig bli helt sönderbränd
Så var den härliga fantasin slut
och jag bestämmer mig för att gå ut
och ta tag i saken nu när jag ändå är vaken.

*

...för jag älskar dig mer än din nuvarande tjej, som snart kommer bli ersatt av mig!

jadu... what to say? är man en american sweetheart så är man! för att inte låta inlägget bli alltför tungsint följer här en mer lättsam poesi.

Två elefanter balanserade
på en liten, liten, liten tråååd
En elefant tappade balansen
och föll pladask ner på marken

Är jag inte som gjord för att bli poet, så säg?

Kommentarer
Postat av: Ida

har du skrivit båda??

2008-06-06 @ 20:31:33
Postat av: hulken

heheh ja framgick inte det? :p

2008-06-06 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0