superior:ology

hade ett givande samtal med någon idag. kom fram till att de som har hett temperament även har hög iq! varför? därför att de(jag) ser hur allting ska/borde vara och blir frustrerade när det inte är så, eftersom mindre intelligenta människor inte ser logiken i det hela och därmed gör fel. fel, fel, fel, FEL! är det då så konstigt att man(jag) blir helt vild av frustration och ilska över dessa underlägsna varelsers oupplysta, rent ut sagt genomkorkade, idiotiska ideer. nå... vad säger ni, ser ni logiken i det hela? ;)


Kommentarer
Postat av: ida

vem är denne någon? det låter faktiskt helt rätt.

2008-02-13 @ 19:42:07
Postat av: hulken

jag kommer inte ihåg vad han heter hahahahahaha ironiskt nog med tanke på mitt senaste inlägg :P

2008-02-13 @ 19:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0