Som metro... Fast dyrare

Gangster måste vara den sämsta film Persbrandt någonsin varit med i (om inte annat den sämsta film jag någonsin sett). Nog om det... Miffot Marcus i min klass har vart på semester i Afrika en vecka, vore ju pinsamt att komma tillbaka lika vit som han for, inte sant? Det självklara alternativet blev såklart brun utan sol!! Man riktigt ser på hans min (och kortärmade tröjor mitt i vintern) hur nöjd han är över sin schteekiga bränna, men det är just vad den är också, schteekig! Och alla vet vi väl vad det betyder... Han ser för jävlig ut, en mänsklig version av Douglas rent ut sagt!(den där gula animerade killen med stor näsa, gick på tv för några år sedan... remember?) Ryser vid blotta tanken på hans (miffots, alltså) fläckiga orangegula armar med de skarpa linjerna. Err.... Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0