opepp

Fan, jag började för 2 timmar sedan. Antar att det känns konstigt att gå till en skola där lärarna diskuterar mitt humör. Har kollat på Juno istället, ett helt okej tidfördriv, 100 gånger bättre än spanska och matte i alla fall (vilket i och för sig inte borde ses som tidsfördriv). Filmen var hur som helst typ som en korsning mellan Bert och Napoleon Dynamite, i feminin form.
Tror jag ska ta mig till skolan efter lunch och försöka hålla mig kvar där till sista lektionen har slutat, FÖR mycket frånvaro är trots allt inte bra för min ekonomi.

Kommentarer
Postat av: ida

meeeh, den är bra ju. och vavare jag tänkte på du kan ju fan inte börja skolka nu?? jag trodde att du utvecklat något slags immunitet mot skolk :P

2008-02-06 @ 19:35:56
Postat av: hulken

i know its good! att man kan dra paralleller med napoleon är bara ett plus! han är typ min idol hahaha och bert kom bara in bilden pga hamburgertelefonen

ehh nej det är snarare tvärtom, har man en gång börjat skolka är det omöjligt att sluta!! :/

2008-02-06 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0