I.. gotta.. have.. her...... I.. gotta.. break.. her.. down..

Fan vad härligt väder det är ute. Ändå har jag inte rört mig ur fläcken (sängen) på hela dagen. Ja faktiskt inte sen... Igår när jag gick och mötte dunderklumpen vid statoil (tål att tilläggas att det max tar 25 sek att gå dit), dessförinnan hade jag inte lämnat sängen på ytterligare en dag eller två. Åh så händelserikt spännande och aktivt lov jag har haft. Hoppas det blir fekke 08 ikväll i alla fall för just nu har jag så satans mycket energi till övers som jag bara måste bli av med för att inte go nuts och kanske ta en joggingrunda? Och det vill jag ju inte råka ut för så bäst för mig om det händer något snart.

Kommentarer
Postat av: ida

joggingrundor är farliga saker!!

2008-02-29 @ 13:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0