Ehhehe, jag är tydligen inte att leka med!

Tog upp det där om mitt humör med mentorn idag. Hon förklarade vänligt att både hon och de flesta andra lärare på skolan lagt märke till mitt något instabila humör. Och att jag, när humöret inte är på topp, omgärdas av en svart aura som fullkomligt lyser utav ilska/förakt/whatever och som tydligen även signalerar att det är bäst för omgivningen att stay the fuck away om de vill komma därifrån med livet i behåll, så att säga. Hon sa till och med att man kunde se folkmassor skingra sig så fort jag skred fram med allt mitt hat i blicken! Helt galet, som om jag vore någon jävla rabiessmittad mördare eller dylikt.

Kommentarer
Postat av: ida

alltså jag fattar inte? jag har aldrig sett dig sån!

2008-02-04 @ 21:08:35
Postat av: HULKEN

nej för har jag ingen anledning att vilja döda någon av mina söta vänner, kan vara därför :) miffona i min skola ligger lite sämre till däremot!!

2008-02-05 @ 18:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0