Nonsens

Nu är jag sådär otaggad igen. Känns ju kul. Speciellt som skolveckan inte ens börjat än. Fast i och för sig, onsdag och framåt kan nog bli ganska trevligt ändå... det hade jag nästan glömt! Nu började adrenalitet komma igång lite smått igen hehe. Synd att en viss herre inte är hemma och kan ta del av härligheten, men det kanske är lika bra. Hoppas vi ställt fram utemöblerna vid det laget förresten, så jag kan sitta och kedjeröka i solen, hur mycket jag vill utan att någon bryr sig dessutom! Om inte pappa får för sig att göra ett spontanbesök eller två, vilket han i och för sig är ganska duktig på. 


Kommentarer
Postat av: idaidiada

ska din mamma bort på nåt sätt eller?

2008-04-14 @ 15:10:32
Postat av: hulk

yäääs, trodde du visste det?

2008-04-14 @ 15:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0