Didn't I

Har inte mått särskilt bra idag, den där mobilincidenten påverkar mig nog mer än jag tror. Känns skönt att veta att jag får behålla mitt gamla nummer i alla fall, men fram tills jag får en ny mobil hjälper ju tyvärr inte det särskilt mycket.
Solen har nog också haft ett finger med i humörspelet, och det bådar definitivt inte gott. Om jag blir helt utslagen av vårsolen vad fan ska jag då bli i sommar? Som dessutom spås bli den varmaste på150 år!
Kan ju passa på att uttrycka mitt ogillande gentemot människor som säger att de ska höra av sig på ett eller annat sätt men inte gör det. Eller det är väl inte människorna i sig jag ogillar, snarare beteendemönstret, men ni fattar poängen. Om man inte har i åtanke att höra av sig är det väl satans onödigt att säga motsatsen?

Update: Dåliga bortförklaringar är inte heller särskilt imponerande. Att det är just måndag av alla dagar gör att det hela känns än mer hopplöst. Ge mig helg nuuu....


Kommentarer
Postat av: Ida

känner igen mig i det sista... men det är typ något psykiskt fel som alla killar är födda med, tillsammans med den dära måste-ta-minst-en-timme-på-mig-att-svara-på-hennes-sms-grejen. så grymt irriterande

2008-04-21 @ 21:07:17
URL: http://idacanhaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0