DAMP

Gud vill inte att jag ska ha några kompisar! Så fort jag lyckas samla på mig alla mer eller mindre nödvändiga telefonnummer försvinner mobilhelvetet antingen ner till havets botten eller till nån jävla tattare (alt. en buske någonstans?). Får seriöst typ psykbryt vilken millisekund som helst!


Spydde lite imorse också, typ 1 liter vin + några tafatta glas vatten. Sen gick jag till Statoil och köpte frukost; coca cola och en kartong  med päronsplitt. Galet underskattad vara det där. Kassören flinade lite elakt medan han yttrade sig om mitt val av frukost. "Jasså du, bakis idag?" (Passade på att ta tillfället i akt igår  och fråga om mina jobbmöjligheter när Ida skulle köpa Sprite, ypperlig tidpunkt inte sant? Speciellt om man dessutom har en flarra vin i handen! Det där sistnämnda är dock inte sant. Men det skulle kunnat vara det.)

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha "det sistnämnda är dock inte sant" :D

2008-04-20 @ 14:12:46
URL: http://idacanhaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0