1337

http://geografispelet.no-ip.org/

Hahahah omg kanske inte så oväntat att någon, som trott Polen är en ö i närheten av Island och inte haft en aning om att Västindien faktiskt inte ligger i Indien, aldrig har hört talas om Moldavien? Okej då, hört talas om det kanske jag har, men jag hade då aldrig kunnat tro att det först och främst är ett LAND, och sen att det dessutom hör till EUROPA.

Hahaha det här blir ju bara roligare och roligare, jag svarade rätt på LITAUEN! Den du! Visserligen vild gissning men det hör inte hit.
LOL jag kan inte sluta förundras över mig själv, hur i helvete kunde jag veta att Serbiens flagga ser ut just så och att landet ligger just där?! Well, är man haxxor så är man.

Eh bäst jag avslutar detta inlägg innan turen vänder för mig. Oj vad säger jag, menar ju såklart innan datorn exploderar pga att den inte kan hantera min otroliga skicklighet!

Kommentarer
Postat av: Ida

men VA? geografispel??? hur mår du egentligen?

2008-04-24 @ 19:20:36
URL: http://idacanhaz.blogg.se
Postat av: hulk

hahahaha jag veeet men jag var feeeett uttråkad :P

2008-04-25 @ 09:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0