Still got the blues

Jag känner mig så satans jävla positiv för tillfället. Visst är livet underbart? Frågan är fanimej om det någonsin blir det. Jag har då i alla fall ALDRIG NÅGONSIN hört talas om NÅGON ÖVER HUVUD TAGET som med handen på hjärtat kunna säga att de är LYCKLIGA och TILLFREDSSTÄLLDA med deras livssituation och stundande framtid. Har du?

Över huvud taget är för övrigt det svåraste ordet att stava till i det svenska språket, jag stavar det olika för varje gång jag skriver det i stort sett! Och vad jag sett av andras texter verkar de göra detsamma.

Kommentarer
Postat av: zina

haha yes box, går i B klassen ;p
vilken klass går du i?

2007-10-11 @ 07:43:02
URL: http://zinat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0