Numerologi, rimmar nästan med ironi?

Har ägnat dagen åt att läsa i en gammal Själ, Kropp och Ande(?)-pärm, fann en sida om numerologi och kunde inte låta bli att testa vad mitt namn skulle ge för resultat. Visade sig att jag är en 4, dvs. "Praktisk och rättfram; du uppnår dina mål genom en blandning av försiktighet, målmedvetenhet, envishet och ett praktiskt sinne."
Låter ju som en riktigt partypingla det där, hahahahah. Stämmer i och för sig till viss del, om man skulle ta och byta ut försiktigheten mot ogenomtänkt, framfusig och dumdristig skulle beskrivningen passa mig som handen i handsken!
Kände mig tvungen att testa ytterligare några namn, däribland 2 av mina närmsta vänners. Mina vänner visade sig uppnå samma förträffliga siffra som jag själv, och enligt samma sida "njuter vi av att vara öppna och göra praktiska saker tillsammans" (hahahahaah).

Ja, se där vad mycket roligt man kan hitta på en dag som denna!


Kommentarer
Postat av: Ida

haha aa typ köpa tre kg godis och kolla på girls of the playboy mansion - fett praktiskt :D

2007-10-22 @ 10:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0