inlägg dedikerat till the almighty idolord

hahahaha men alltså på frågan om varför jag inte berättat att jag har en blogg: räcker det inte med en snabb titt på layouten för att se det? ser ju för jävligt ut, inget jag vill sprida vida omkring direkt :P men välkommen i alla fall, ursäkta röran och känn dig som hemma! =)

och ang. ev. avhopp... visst, det är självklart ett alternativ, men hur kul kan det vara att gå i samma klass som 92:or? liksom.... killarna har fan inte ens kommit in i puberteten än!!! fast å andra sidan lär det ju vara bättre att offra ragg än utbildning. i det långa loppet. men ändå, kommer ju känna mig som värsta jätten i jämförelse hahah...  jaja, we´ll see we´ll see... kanske helt enkelt bara byter skola nu istället. och försöker nästla mig in på nåt sätt.... om det inte funkar är det ju bara sluta, igen?


tjuvlyssnat på pendeltåget:
tjej 1: asså det är så himla jobbigt, alltid när jag ska beställa isvatten låter det som jag säger latte
tjej 2: jaa men asså det är ju lätt hänt

HAHA jaa... för det låter ju NÄSTAN likadant?


Kommentarer
Postat av: sverker

HAHAHAHAHAHAHA isvatten - latte xD

2007-10-22 @ 18:40:36
URL: http://hrkl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0