Halloween

Jesus christ, jag har funnit en nackdel med min älskade nattsvarta asfalt! Man halkar och slår sig halvt fördärvad så fort det blir lite kyligt ute! Det var i alla fall vad som höll på att hända mig för en stund sedan. Ledsen över att behöva säga det, men där har faktiskt grusvägar en fördel.


Har kommit på en sak jag kommer sakna med det här huset också; den långa vägen ner till dörren! Den skyddar oss från giriga småbarn som tigger godis dagar som denna.

Och nu när jag ändå är igång och skriver kan jag ju passa på att slänga in några ord om mitt s.k. "nya liv". Vem försöker jag lura egentligen? Det där kommer ligga på is ett tag till kan jag lova! Så... Inga life changing moments än på ett tag.


HELLO KALASHNIKOV
332845-9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0