A b c d e f g... Min rosa kanin är död

A is for age:
17
B is for booze of choice:
gratis är gott
C is for career:
superhjälte
D is for your dad's name:
like someone cares?
E is for essential items to bring to a party:
ballonger
F is for favourite song at the moment:
too many to mention
G is for favourite game:
klädpoker. och NES/SNES!
H is for home town:
stockholm
I is for instruments you play:
spelade piano för 10 år sedan?
J is for jam or jelly you like:
äter allt som kommer i min väg
K is for kids:
0, och tack och lov för det!
L is for living arrangements:
i en flyttkartong för tillfället...
M is for mothers name?:
DIN MAMMA
N is for name of your crush:
det du, man vet aldrig vem som kan tänkas läsa the blogg of mine
O is for overnight hospital stays:
typ... 4? kanske?
P is for phobias:
ormar!
Q is for quotes you like:
det löser sig
R is for relationship that lasted the longest:
1 år och 4 månader
S is for sartorial style:
mjukisbyxor och luvtröja
T is time you wake up:
06.00
U is for underwear:
none
V is for vegetables you love:
morötter!
W is for weekend plans:
helgen är precis slut, och den spenderades hemma tillsammans med en fet förkylning
X is for x-rays you've had:
dunno
Y is for yummy food you make:
tacos
Z is for zodiac sign:
vädur
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till:
alla som känner sig manade
Ä är för älsklingstrend:
hate trends
Ö är för en önskan just nu:
att jag får som jag vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0